Reklamacje

Jest nam przykro, bo skoro odwiedzasz tę zakładkę, to znaczy, że z otrzymanym przez Ciebie produktem dzieje się coś niedobrego. Zawsze dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości i spełniały wszystkie oczekiwania, ale jak widać, tym razem coś poszło nie tak. Przepraszamy :( 

Pamiętaj! Na złożenie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu.

 

Co w takim razie zrobić, gdy chcesz złożyć reklamację? Spójrz poniżej: 



Przygotuj produkt do zwrotu. Jeśli to możliwe, oznacz w jakiś sposób miejsce, na które chcesz zwrócić naszą szczególną uwagę (krzywy szew, pęknięcie, plama itp.). 

Dołącz do produktu dowód zakupu (paragon) oraz formularz reklamacji. Opisz w nim dlaczego reklamujesz produkt i jakie są Twoje oczekiwania (wymiana / naprawa / zwrot pieniędzy)

Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj.

Odeślij przesyłkę na nasz adres:

CUDMODA
ul. Krakowska 45 lok. 83
42-202 Częstochowa 

Teraz kolej na nas - po otrzymaniu przesyłki przystąpimy do rozpatrywania reklamacji.

Daj nam trochę czasu - skontaktujemy się z Tobą, by poinformować Cię o jej wyniku.

 

To od Ciebie zależy z usług jakiego przewoźnika skorzystasz, ale prosimy o nie wysyłanie do nas przesyłek za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru.
Produkt odsyłasz na swój koszt, ale nie martw się - po uznaniu reklamacji zwrócimy Ci go. 

 

To wszystko!



Nie masz czasu iść na pocztę? Możesz skorzystać z poniższego formularza do wysłania do nas reklamacji*:

*pamiętaj, w przypadku reklamacji zwracamy najniższy koszt wysyłki oferowany dla danego produktu w dniu dokonania zakupu.



Kontakt z nami:

tel: +48 663 300 052 / +48 34 357-04-29
e-mail: [email protected]