Jest nam przykro, bo skoro odwiedzasz tę zakładkę, to znaczy, że z otrzymanym przez Ciebie produktem dzieje się coś niedobrego. Zawsze dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości i spełniały wszystkie oczekiwania, ale jak widać, tym razem coś poszło nie tak. Przepraszamy :(
Pamiętaj! Na złożenie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu.
Co w takim razie zrobić, gdy chcesz złożyć reklamację? Spójrz poniżej:
Przygotuj produkt do zwrotu. Jeśli to możliwe, oznacz w jakiś sposób miejsce, na które chcesz zwrócić naszą szczególną uwagę (krzywy szew, pęknięcie, plama itp.). |
Dołącz do produktu dowód zakupu (paragon) oraz formularz reklamacji. Opisz w nim dlaczego reklamujesz produkt i jakie są Twoje oczekiwania (wymiana / naprawa / zwrot pieniędzy) |
Odeślij przesyłkę na nasz adres: CUDMODA |
Teraz kolej na nas - po otrzymaniu przesyłki przystąpimy do rozpatrywania reklamacji. Daj nam trochę czasu - skontaktujemy się z Tobą, by poinformować Cię o jej wyniku. |
To od Ciebie zależy z usług jakiego przewoźnika skorzystasz, ale prosimy o nie wysyłanie do nas przesyłek za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru.
Produkt odsyłasz na swój koszt, ale nie martw się - po uznaniu reklamacji zwrócimy Ci go.
To wszystko!
Nie masz czasu iść na pocztę? Możesz skorzystać z poniższego formularza do wysłania do nas reklamacji*:
Kontakt z nami:
tel: +48 663 300 052 / +48 34 357-04-29
e-mail: [email protected]